Sunday 23 October 2016

1993 Family Reserve Aged Oolong Tea, Lot 238 (Taiwan Tea Crafts)

1993 Family Reserve Aged Oolong Tea je deo moje prve porudžbine sa internet prodavnice Taiwan Tea Crafts. Nakon prve isporuke jako sam zadovoljan uslugom ove kompanije. Poštarina je besplatna, čajevi su stigli samo dve nedelje nakon porudžbine, a u kutiji je bio jedan čaj više - poklon dobrodošlice od vlasnika prodavnice.

Suvo lišće je crno, blago uvijeno. Miris lišća podseća me na onaj miris koji je pre desetak godina imao ormar moje babe.
Čaj sam pripremao u gajvanu koristeći temperaturu od 95 stepeni. Moguće je postići desetak dobrih prelivanja počevši od 30 sekundi, pri čemu se u svakom sledećem prelivanju lišće drži potopljeno za po pet sekundi duže.
Tečnost je crvenkasto braon boje i izuzetno interesantno prelama svetlost.
Prva prelivanja donose klasičan ukus starog čaja - dim drveta. Pri tome, od svih starih čajeva koje sam probao, ukus ovog čaja je u najvećoj meri uravnotežen i pitak.
Kod kasnijih prelivanja dim se povlači u uglove usana, dok na vrhu jezika ostaje ukus crne čokolade, donekle sličan crnim čajevima.
Mokar list je braon boje, poluprovidan. Struktura mu je slična krep papiru.

Odličan čaj, mada ne za svaku priliku. Čajevi težih ukusa, poput ovog, dobri su za hladne dane, jer nekako greju organizam. Takodje ovo je dobar čaj posle jela, jer njegov izražen ukus može lepo da se složi i sa nekim jačim ručkom.

Napravio sam takodje i eksperiment gde sam tokom celodnevne sesije pio naizmenično ovaj odležali ulung i zimsku berbu DaYuLin ulunga iz iste prodavnice, i odlično su se medjusobno uklopili.

Velika preporuka kako za 1993 Family Reserve Aged Oolong Tea tako i za Taiwan Tea Crafts internet prodavnicu.

2 comments:

  1. Maksuzija stara 26 godina, reklo bi se :) Koju si količinu vode i lista koristio? I ja volim piti čajeve prije jela jer bolje uživam u njima.

    Kod Taiwan Tea Crafts sam naručivao par puta dok su imali nizak prag za Free Shipping, koliko je koštala tvoja narudžba?

    ReplyDelete
  2. Koristio sam 7 grama caja (ono sto se vidi na prvoj slici) na gajvan od 90 ml.
    Moja porudzbina je bila 40 USD.
    Prag za free shipping kod njih je dosta nizak i dalje - 25 USD za cajeve, 50 USD ako je ukljucen i aksesoar.

    ReplyDelete