Tuesday 1 November 2016

Nonpareil Te Gong Huang Shan Mao Feng Green Tea (Teavivre)

Na žalost, prema ovom Mao Feng-u više klase iz prodavnice Teavivre imam podeljena osećanja, pri čemu na to uopšte ne utiče kvalitet čaja.
Za njegovo pripremanje iskoristio sam 4 grama čaja i vodu ohlađenu na 80 stepeni, od čega sam dobio četiri dobra prelivanja (30, 60, 90 i 120 sekundi)


Suvo lišće sastoji se od tamnijih i svetlijih pupoljaka pokrivenih belim dlačicama.
Tečnost je žuto-zelene boje, sa blagim ljubičastim odsjajima koji se ne vide na fotografijama ali postoje.
Svaki put kada se prelije vodom, lišće emituje kratkotrajan, snažan i oštar miris košene trave.
Ali ukus ovog čaja je potpuno drugačiji.- sofisticiran je, svilenkast i mlečan. Na vrhu jezika prijatno hladi poput mentola. Sladak aftertejst ostaje dugo vremena.


Ovde se javlja moj problem sa ovim čajem. Svaki put kada pijem  Nonpareil Te Gong Huang Shan Mao Feng, u stomaku imam osećaj kao da sam progutao kamen. U pitanju je individualna stvar, pošto drugi čajoljupci sa kojima sam razgovarao nisu primetili slične nuspojave. Jednostavno, izgleda da moj želudac ne može da svari ovaj čaj.
Mokro lišće je svetlo zeleno, pupoljci korišćenjem ne menjaju svoj oblik.

Ovo je čaj koji jako prija mojim čulima, ali isto toliko, ako ne i više, ne prija mom želucu. Samim tim, neće postati deo moje stalne kolekcije. Na žalost.

No comments:

Post a Comment