Sunday 6 November 2016

Tie Guan Yin 2015 (Tea Scene)

Uzorak od sedam grama Tie Guan Yin čaja stigao mi je istovremeno kad i kolač Pu-era o kome sam već pisao.
Svih sedam grama sam iskoristio odjednom, mada sam uzorak slobodno mogao i da podelim na dva dela.
Suvo lišće je zeleno braon, sa sivim odsjajima.
Koristeći vodu ohlađenu na 90 stepeni, dobio sam osam prelivanja, počevši od dvadeset sekundi.
U prva dva prelivanja dominira povrtni ukus na vrhu jezika. Pozadi, u grlu, osećaju se cvetne note.
Tečnost je jako uljana, usta su puna.
Kod kasnijih prelivanja cvetni ukus zumbula dolazi u prvi plan.
Aftertejst je jak i dugotrajan.
Mokro lišće se jako širi, i prepunilo je gajvan. Polovina uzorka bila bi sasvim dovoljna za jednu sesiju. Lišće je mesnato, tamno zelene boje.

Još jedan odličan čaj, na žalost, teško dostupan u ovim krajevima.

No comments:

Post a Comment