Friday 23 September 2016

Da Hong Pao (TenFu)

Evo jos jednog poklona. TenFu Da Hong Pao sam dobio od kolege iz Srbije, koji je u Kini proveo skoro šest meseci radeći na projektu.

TenFu je kineska kompanija koja se specijalizovala u čajnom turizmu. U okviru kompanije posluju i zabavni park i muzej sa temama čaja. Kompanija nema svoju internet prodavnicu, već prodaju čajeva vrše preko sajta Aliexpress.
I u ovom slučaju, na cenu čaja utiče luksuzno pakovanje - kartonska kutija u kojoj se nalazi limenka, a u njoj deset kesica od po 8 grama.
Ipak, TenFu vodi računa ne samo o ambalaži već i o kvalitetu svojih čajeva, tako da je njihov Da Hong Pao najbolji koji imam u svojoj kolekciji (u konkurenciji su još Da Hong Pao čajevi iz trgovina Teavivre i Grace Teahouse).

Jednu kesicu od osam grama spremio sam u čajniku od Yixing gline, koji sam specijalizovao upravo za Wuji ulunge, kojima Da Hong Pao pripada.
Suvo lišće je tamno zeleno, sa svetlije zelenim prugama. Svaki list je dugačak i uvijen oko svoje ose.
Moguće je postići 5 dobrih prelivanja (40, 30, 40, 60 i 90 sekundi).
Tečnost je boje zrele višnje.
Usta su puna, jasno se oseća Fujian terior. Dominantan je ukus kafe, koji ostaje i u aftertejstu. Dim se oseća u pozadini, ali ne previše napadno. Ukusi su savršeno uravnoteženi, obli, puni.
Četvrto i peto prelivanje dobijaju voćniji ukus, sličan čoko-višnji.
Čaj nastavlja da deluje u stomaku, puneći ga, poput grejanog vina, toplinom koja se zatim širi i u udove.
Mokro lišće je zeleno i sjajno.

Kao što sam već rekao, ovo je moj omiljeni Da Hong Pao za sada. U pitanju je čaj koji me dovodi vrlo blizu granice "čajnog pijanstva", ali na žalost tu granicu ne prelazi. Ipak, nagoni me da upućujem svoj pogled ka skupljim Wuji ulunzima drugih dobavljača, pitajući se šta sve oni mogu da ponude....

No comments:

Post a Comment